Zmiany na granicach landu: Brandenburgia wita swoich
gości nowymi tablicami ze zdjęciami atrakcji turystycznych. W nadchodzących tygodniach wymienione zostaną wszystkie dotychczasowe tablice powitalne. Jest to element nowej kampanii promocyjnej realizowanej od dwóch miesięcy na zlecenie rządu krajowego pod hasłem „Brandenburgia. Może być tak prosto.“ Centralnym motywem jest widok na romatyczną panoramę jeziora przy Alt Schadow połączony ze sloganem „Ta droga jest celem“ („Dieser Weg ist das Ziel“). Badania wykazały, że Brandenburgia kojarzona jest przede wszystkim z bogactwem wody.Podczas posiedzenia rządu Brandenburgii szef kancelarii premiera, Martin Gorholt pozytywnie podsumował dotychczasowy przebieg kampanii: „Kampania dotarła do adresatów, wykazuje wysokie liczby osiągniętych odbiorców dzięki plakatom i doniesieniom w mediach jak i silnemu odźwiękowi w mediach elektronicznych.“ Gorholt jako sukces zaliczył również nawiązanie współpracy z licznymi firmami i instytucjami.